Jurnal Universitas Prof. Dr. Moestopo (Beragama) merupakan jurnal yang berbasis online diterbitkan oleh Lembaga Penelitian dan Pengabdian Masyarakat serta berbagai program studi yang berada di lingkungan Universitas Prof. Dr. Moestopo (Beragama).
Jurnal Online Moestopo diterbitkan untuk kepentingan perkembangan ilmu pengetahuan dalam bentuk karya ilmiah sebagai sarana yang efektif dalam menyebarkan informasi bagi masyarakat luas.
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z All
Hybrid Advertising Journal: Publication for Advertising Studies
Hybrid Advertising Journal: Publication for Advertising Studies is a scientific publication in the field of communication, especially advertising, including:
• Integrated Marketing Communication
• Consumer behavior
• Brand Management
• Creative Strategic
• Media Strategic
• Business and Marketing Strategy
• Lobbying and Negotiation
• Digital Advertising
• Corporate Social Inovations (CSI)
Hybrid Advertising Journal: Publication for Advertising Studies is published by Faculty of Communication, University of Prof. Dr. Moestopo (Beragama), published twice a year in April and October, can be accessed openly.
View Journal | Current Issue | Register